onsdag, august 15, 2007

deprimert

Skulen virke okay, litt møje stress men... skal nåkk klare meg..
Men på tirsdag fekk eg den telefonen eg ikkje ville ha.. Sjugehuse ringte for å ji meg svar på någen prøva eg har tatt... Svarå va ikkje som eg ville.. Der e aktivitet i det eina kjevevledde mitt, å det vil sei at der e leddjikt der...... Men di vett ikkje ennå om det kan stoppa av seg sjøl eller om det sprer seg til andre ledd..:-(
Det va enn fæle beskjed å få...
Det værsta sjokke e øve nå, men grine kvær gong det e snakk om det.. off..
Men.. eg må jo bare leva me det..

5 kommentarer:

Liv Tone sa...

Å... Kjempe trist nyhet! Eg håbe virkeli det stoppe av seg sjøl! Bare å ringa viss du vil tattla om alt å ingenting! Eg e goe te det!

GLa på du! klem

Elin sa...

Tusen takk vennen!!;o) Gla u deg og vettu!!!

Solfrid sa...

ber masse for dg!! hb d stoppe seg sjøl.. å at du hålle mote oppe.. e d nge eg kan jørr for deg?

Anonym sa...

Kjempe trist å lesa Elin, håbe det stoppe, må ver fælt!:(

Hilsen Eline

Anonym sa...

Hei Elin!
Du e bare så dridkonge å henga med, eg storkoste meg på torsdag! Glede meg te tirsdag nå:)

Å du, eg ber for deg Elin. Om at du ska få det bedre, og at ting ska bli sånn de ska!

Veldig glad i deg!